В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку споживчої поведінки в Україні за 2024 рік. Розглянуто наступне: середній чек на продукти в Україні за 2024 рік порівняно із 2023 роком, середній чек на продукти для українця від 18 до 27 років в офлайн та онлайн сегментах, середня сума чека в офлайн торгівлі залежно від віку в різних сегментах ритейлу.

В матеріалі міститься аналітична інформація по споживчим звичкам українців за 2024 рік. Розглянуто наступне: порівняння розподілу місячного бюджету українців з бюджетом споживачів у інших країнах, категорії товарів, які купують найбільше, купівельна активність українців у 2024 році.

В матеріалі міститься аналітична інформація по вподобанням українських споживачів за 2024 рік. Розглянуто наступне: індекс лояльності клієнтів в галузі медицини, логістики, готельно-ресторанного бізнесу, ритейлу, фінансового та страхового сектору, які галузі в Україні відновлюються найшвидше, що цінували клієнти у 2024 році, як бізнесу зберегти лояльність клієнтів.

В матеріалі міститься аналітична інформація стосовно споживчої поведінки на День Святого Валентина в Україні за 2024 рік. Розглянуто наступне: динаміка святкування Дня Святого Валентина з 2019 по 2024 роки, наміри щодо святкування Дня Святого Валентина за поколіннями, як святкують День Святого Валентина, які витрати на День Святого Валентина, кому дарують подарунки на День Святого Валентина, найпопулярніші подарунки.

В матеріалі міститься аналітична інформація по споживчим звичкам українців за 2024 рік. Розглянуто наступне: глобальні мегатренди, що впливають на харчові звички українців за 2024 рік, частка споживачів у світі, яка звертає увагу на інгредієнти у харчах, вплив війни на харчування українців.

В матеріалі міститься аналітична інформація по споживчих трендів в Україні за 2024 рік. Розглянуто наступне: основні місця для різдвяного та новорічного шопінгу в Україні, як війна впливає на споживацькі звички, найбільш популярні святкові тоари, чи готові українці чекати на доставку товарів з-за кордону.

В матеріалі міститься аналітична інформація по настроям українців за 2024 рік. Розглянуто наступне: як змінились доходи українців за 2024 рік, як змінилися витрати та заощадження українців.

В матеріалі міститься аналітична інформація по купівельній поведінці споживачів по всьому світу за 2024 рік. Розглянуто наступне: що впливає на негативну оцінку європейців, як європейські споживачі реагують на зростання цін, темпи зростання акційних покупок порівняно з попереднім роком, частка дискаунтерів в різних країнах Європи, темпи зростання частки витрат на приватні торгові марки порівняно з попереднім роком, частка приватних торгових марок у загальному товарообігу FMCG в Європі за 2024 рік.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку споживчої поведінки в Україні за 10 місяців 2024 року. Розглянуто наступне: кількість візитів до магазинів за 10 місяців 2024 року порівняно з попереднім роком, кількість продажів за 10 місяців 2024 року порівняно з попереднім роком, попит на промоакції за 10 місяців 2024 року порівняно з попереднім роком, як змінилась купівельна поведінка у розрізі регіонів за 2023-2024 роки, доля одиниць промо-товарів у розрізі регіонів за 2024 рік відносно 2023 року, продукти-лідери за споживанням у 2024 році.

В матеріалі міститься аналітична інформація по споживчим уподобанням у світі за 2024 рік. Розглянуто наступне: як виробники реагують на зміни попиту, динаміка продажу товарів різної цінової категорії за 2024 рік, реакція на успіхи приватних торгових марок, динаміка продажів брендованих товарів за 2022-2024 рр., реакція на появу дорожчих аналогів.

В матеріалі міститься дослідження споживчої поведінки під час святкового шопінгу за 2024 рік. Розглянуто наступне: основні причини відмови українців від різдвяного та новорічного шопінгу у 2024 році, ключові дати, плани щодо місця для святкування Різдва та/або Нового року залежно від покоління, сума, яку українці планують витратити на святковий шопінг залежно від виду зайнятості, співвідношення благодійної допомоги та та святкового шопінгу, вибір місця для шопінгу респондентами різних поколінь, вибір платформи для різдвяного або новорічного онлайн-шопінгу залежно від віку, готовність використовувати ШІ у розрізі вікових категорій, найпопулярніші товари, які купують респонденти різної статі під час святкового шопінгу, наміри щодо шопінгу респондентів у Чорну п’ятницю та Кіберпонеділок, причини відмови респондентів від шопінгу на іноземних сайтах, глобальні тренди, що набувають популярності на українському ринку, способи оплати святкових товарів залежно від регіону.

У матеріалі представлена ​​аналітична інформація про зміни харчових звичок українців внаслідок війни, зростання цін, стресу та енергетичних криз. Розглянуто таке: частка українців, які адаптували свій раціон, особливо молодь, основні чинники впливу, вплив емоційного виснаження, економічних труднощів, перебої з електроенергією, зміни споживчих пріоритетів, зокрема, зменшення витрат на кондитерські вироби та морепродукти, та акцент на базових продуктах.

У матеріалі представлено аналітичну інформацію про розвиток ринку функціональної та корисної їжі в Україні, зокрема, його прискорення через зміну споживчих звичок під час війни. Розглядаються перспективи впровадження функціональних продуктів, таких як CBD-добавки, рослинні білки та суперфуди, що допомагають покращити здоров'я та адаптуватися до психологічних викликів, важливість просвітницької роботи, доступність інформації про дію продуктів, зручної форми їх споживання та фокусу на смакових характеристиках, фактори, що можуть прискорити прийняття нових харчових рішень, включаючи національні програми, популяризацію здорового харчування через ЗМІ та співпраця з дієтологами, можливості українських виробників створювати довіру до брендів через наукову обґрунтованість та цільову комунікацію, що сприятиме формуванню культури споживання їжі нового покоління.

В матеріалі міститься аналітична інформація по споживчим уподобанням в Україні за 2024 рік. Розглянуто наступне: трафік 2023 року порівняно із 2022 роком у період перед та після Чорної п’ятниці, рівень продажів у період перед та після Чорної п’ятниці у 2023 році порівняно із 2022 роком, показники трафіку у період до та після Чорної п’ятниці в різних сегментах, показники продажів у період до та після Чорної п’ятниці в різних сегментах, у яких каналах компанії відправляють повідомлення, скільки трафіку можна отримати з CDP-каналів.

В матеріалі міститься аналітична інформаія стосовно харчових звичок українців за 2024 рік. РОхглянуто наступне: групи факторів, що впливають на харчові та споживчі звички українців, наслідки впливу кожної групи факторів на споживчі та харчові звички українців, як змінився бюджет на продукти в Україні у розрізі регіонів, на чому економлять українці.

В матеріалі міститься дослідження обізнаності про українські бренди у світі за 2024 рік. Розглянуто наступне: регіональні особливості у сприйнятті галузей української економіки, рівень спонтанного знання українських брендів серед іноземців, бренди-лідери за рівнем спонтанного знання за кордоном, топ-10 брендів за рівнем знання без підказки в різних країнах, рівень знання українських брендів з підказкою, рівень знання українських брендів із запропонованого переліку, ставлення іноземців до українських брендів, в яких сферах, на думку іноземців, Україна має добре відомих у світі та впливових осіб, регіональні особливості у сприйнятті сфер суспільного життя України, рівень спонтанного знання українських публічних осіб, топ-10 відомих/впливових українців та українок за рівнем знання без підказки в різних країнах, рівень знання українських публічних осіб з підказкою, фактори, що мотивують чи перешкоджають купити український товар, вплив брендів та відомих українців на ставлення до України.

В матеріалі міститься дослідження ставлення українців до державної програми стимулювання споживання товарів з маркуванням «Зроблено в Україні». Розглянуто наступне: яке ставлення українців до українських виробників, яким виробникам товарів українці зазвичай надають перевагу при купівлі, товари, які купують від українського та від закордонного виробника, причини купівлі товарів від українського та від закордонного виробника, причини відмови від купівлі товарів українського виробника, чи чули українці коли-небудь інформацію щодо створення платформи «Зроблено в Україні», наскільки українці підтримують програму стимулювання споживання товарів українського виробництва, бажаний розмір кешбеку та категорії товарів для його нарахування, планування купівлі товарів українського виробника за наявністю кешбеку, бажана частота витрати кешбеку, категорії витрат кешбеку, обсяг кешбеку, який готові витратити, умови купівлі різних категорій товарів.

В матеріалі міститься аналітична інформація по споживчій поведінці у світі за 2024 рік. Розглянуто наступне: скільки різних сайтів відгуків або додатків перевіряють споживачі, перш ніж вирішити скористатися послугами місцевого бізнесу, які сайти чи додатки споживачі використовують для оцінки місцевого бізнесу, які ще джерела є найпопулярнішими серед споживачів, які шукають бізнес-інформацію та огляди, як часто споживачі читають відгуки в Інтернеті, коли шукають місцеві компанії, які сайти споживачі використовують для пошуку відгуків про бізнес, скільки сайтів чи платформ перевіряють споживачі, перш ніж вирішити скористатися послугами місцевого бізнесу, які альтернативні платформи споживачі використовують для пошуку відгуків про місцевий бізнес, як споживачі оцінюють «корисність» функціоналу відгуків пошукових систем, чого споживачі очікують від відповідей на відгуки, які фактори, що впливають на відгуки, викликають у споживачів позитивне ставлення до бізнесу, який мінімальний середній рейтинг повинен мати бізнес, щоб споживач розглянув можливість скористатися його послугами, очікування споживачів щодо мінімальної середньої зірковості, яку мінімальну кількість відгуків повинен мати бізнес, щоб споживач розглянув можливість звернутися до нього, як давно повинен бути залишений відгук в Інтернеті, щоб він вплинув на рішення споживача скористатися послугами компанії, наскільки ймовірно, що споживачі будуть користуватися послугами компанії, виходячи з того, як вона реагує на відгуки в Інтернеті.

В матеріалі міститься дослідження стосовно участі молоді у громадському та політичному житті Україниза 2024 рік. Розглянуто наступне: яким молодь бачить майбутнє України, чи переїжджали молоді люди до іншого населеного пункту або іншої країни після повномасштабного вторгнення 24 лютого 2022 року, частка молоді що повернулася в Україну, причини повернення, плани молоді на майбутнє, як часто молодь користується різними соціальними мережами та месенджерами, якою мовою чи мовами молодь зазвичай розмовляє/користується, наскільки молодь задоволена або не задоволена її теперішнім форматом навчання та теперішнім рівнем знань з предметів, які вивчала, які основні труднощі виникають під час навчання, як молодь ставиться до ідеї використання штучного інтелекту в освіті, якими пристроями молодь користується під час навчання онлайн, частка молоді щот працює, вид працевлаштування, які основні причини перешкоджають молоді почати власний бізнес, громадська активність молоді, сприйняття корупції серед молоді, ставлення молоді до дискримінації, меншин та рівень соціальної згуртованості серед молоді, сприйняття майбутнього і можливостей серед молоді.

В матеріалі міститься аналітична інформаця по споживчих настроях українців за липень 2024 року. Розглянуто наступне: індекс споживчих настроїв українців за липень 2024 року порівняно із червнем, індекс поточного становища за липень 2024 року порівняно із червнем, індекс економічних очікувань за липень 2024 року порівняно із червнем, індекс очікуваної динаміки безробіття за липень 2024 року порівняно із червнем, динаміка індексу споживчих настроїв за липень 2018-2024 рр.

render('modal_search_empty', [ 'text_blocks' => $text_blocks, ]); } */ ?>
Зв'язатися з нами