В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку цифрового маркетингу за 2025 рік. Розглянуто наступне: очікуваний обсяг витрат на рекламу та маркетинг у 2025 році порівняно із 2024 роком, кількість людей, увагу яких привертає реклама у соцмережах за 2024 рік порівняно із 2023 роком, які канали комунікацій у тренді, роль якісного контенту у цифровому маркетингу, як штучний інтелект виводить маркетинг на новий рівень.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку маркетинг-інструментів для бізнесу в Україні за 2024 рік. Розглянуто наступне:очікуваний обсяг ринку ШІ у світі на 2025 рік порівняно із 2021 року, маркетинг-інструменти, які знадобляться бізнесам у 2025 році, кількість користувачів соціальних мереж у 2023 році, споживчі уподобання.

В матеріалі міститься аналітична інформація по трендамм ринку цифрового маркетингу в Україні на 2025 рік. Розглянуто наступне: аналітика використання соцмереж у 2024 році, SMM-прогнози на 2025 рік, основні тренди у SMM 2025, ключові фактори в стратегії брендів у 2025 році.

В матеріалі міститься рейтинг найкращих маркетингових команд України за 2024 рік. Розглянуто наступне: найкращі маркетингові команди України 2024 року в категорії «алкогольні напої», «банківські, фінансові, страхові, юридичні та інші послуги», «безалкогольні, слабоалкогольні напої та пиво», «в2в», «будівництво, нерухомість, архітектурні послуги та супутні товари», «промисловість, енергетика», «державні установи та організації», «соціальні фонди, благодійні, громадські організації», «здоров’я та краса, побутові товари», «іт, програмне забезпечення, додатки», «лікарські засоби та медичні послуги», «медіа компанії, мультибрендові та мультикатегорійні компанії», «обладнання, техніка, товари для дому та офісу, електроніка», «агро», «продукти харчування», «ресторани, громадське харчування, кейтерингові послуги», «споживчі сервіси», «роздрібна торгівля, супермаркети», «телекомунікаційні та інтернет послуги», «провайдери тб та відео», «товари та послуги для дітей», «товари та послуги для тварин», «транспортні засоби та послуги, азс, автосервіс», «туризм та подорожі, готелі, розваги, культура, спорт, освіта».

У матеріалі представлена ​​аналітична інформація щодо рекламних можливостей у "п'ятому кварталі" - періоді з січня по середину лютого, коли конкуренція на рекламних платформах знижується, що відкриває унікальні можливості для бізнесу. Розглядаються переваги для малих та середніх компаній: зниження ставок на рекламу, підвищення рентабельності інвестицій, а також можливість досягти цільових аудиторій, налаштованих на теми саморозвитку та нових починань. Опис включає поради щодо оптимізації рекламних кампаній, вибору каналів та контенту для ефективного використання цього часу.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку реклами в Україні за 2024 рік. Розглянуто наступне: частка українців, що свідомо зменшують перегляд реклами, причини зменшення перегляду реклами українцями, частка українців, що стали рідше шукати інформацію та рідше слідкують за брендом, причини зниження онлайн-активності та зацікавленості українців брендами, частка українців, що дивиться щодня телебачення, або не дивиться його взагалі в 2024 році порівняно із 2023 роком, частка українців, яким не подобається або зовсім не подобається рекламна інформація у газетах, на телебаченні та радіо, частка українців, що свідомо зменшують своє перебування онлайн.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку реклами для дітей за 2024 рік. Розглянуто наступне: актуальність захисту прав дітей та підлітків від нездорової їжі в Україні, кращі практики ЄС у сфері маркетингу харчових продуктів для дітей, структура скарг в європейських країнах, основні документи, які регулюють рекламу в сфері харчових продуктів на рівні ЄС, основні віхі впровадження обмежень щодо рекламування продуктів з високим вмістом жирів та цукру, правила реклами харчових продуктів для дітей та підлітків в Ірландії та Румунії, права дітей при рекламуванні і маркування окремих категорій товарів з точки зору чинного законодавства України, цифрові виклики регулювання маркетингу продуктів, надмірне споживання яких не рекомендується, цільові задачі регулювання маркетингу для захисту прав дітей від впливу реклами нездорової їжі.

В матеріалі міститься дослідження використання ШІ в маркетингу за 2024 рік. Розглянуто наступне: тенденції використання ШІ в маркетингу, частка керівників компаній та маркетологів у США, Великій Британії та Європі, що висловили довіру до листів, згенерованих штучним інтелектом та впевнені в його здатності покращити розсилки, частка керівників компаній та маркетологів, що довіряють аналітиці на основі ШІ, вважаючи її надійною для прийняття рішень та вважають ШІ ефективнішим інструментом у порівнянні з традиційними підходами в email-маркетингу, частка користувачів ще не ознайомлені з можливостями ШІ в email-маркетингу, частка респондентів змінюють контент листів кілька разів на місяць.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку реклами в Україні за 2024 рік. Розглянуто наступне: що таке медійний спліт, спліт інструментів медійного флайту, основні переваги онлайн-реклами, середній час, який людина проводить за переглядом реклами, два важливих фактори необхідних для ефективності зовнішньої реклами, базові показники ефективності медійної рекламної кампанії.

В матеріалі міститься дослідження регулювання маркетингу для захисту прав дітей та підлітків від впливу реклами нездорової їжі в Україні. Розглянуто наступне: основні задачі регулювання маркетингу для захисту прав дітей від впливу реклами нездорової їжі, основні поняття, що потребують законодавчого врегулювання, відомі організації зі сфери захисту прав дітей, групи захворювань серед НІЗ із найбільшою питомою вагою, особливо небезпечні чинники у харчуванні дітей та підлітків.

В матеріалі міститься аналітична інформація по світовим трендам просування товарів. Розглянуто наступне: основні світові тренди у просуванні товарів на полицях у 2024 році, приклади успішних кейсів просування товарів відомими мережами магазинів, які демонструють інноваційні підходи та вдалі стратегії, основні напрямки використання ШІ в маркетингу, цікаві факти про штучний інтелект, виклики та обмеження використання штучного інтелекту у маркетингу, приклади компаній, які успішно використовують системи штучного інтелекту для просування своїх товарів та послуг, топ-5 суперздібностей штучного інтелекту, приклади конкретних застосувань ШІ в харчовій індустрії.

У даному матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку реклами та маркетингу в Україні у 2023 році. Розглянуто таке: поточне становище ринку реклами та маркетингу в Україні у 2023 році, особливості маркетингових стратегій звітного року, основні тренди маркетингу та реклами в Україні.

У матеріалі представлена наступна інформація: значення інвестицій у бренд компанії та їх вплив на продаж та залучення кваліфікованих співробітників, значення репутації компанії та її власника для залучення співробітників та довгострокової стійкості бізнесу, вплив довіри співробітників до роботодавця на їх мотивацію та лояльність, а також вплив довіри клієнтів до бренду на ймовірність їх повторних покупок, значення емоційного зв'язку клієнтів із брендом для збільшення вартості продукції чи послуг, комунікаційні стратегії для брендів у період війни та невизначеності, очікування українських споживачів від брендів та їх найважливіші вимоги, важливість правильного вибору каналів комунікації та рекламної стратегії для бренду, приклад успішної комунікаційної кампанії одного бренду, включаючи стратегію охоплення аудиторії та вибір медіа, приклад комунікаційної кампанії бренду, що поєднує медіа та перформанс-комунікації, компоненти оцінки вартості бренду, включаючи його значущість, унікальність та спонтанне впізнавання.

У даному матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку медіа та реклами за підсумками 2022 та прогнози на 2023 рік. Розглянуто наступне: важливі спостереження про зміни маркетингових стратегій, споживчих звичок та майбутнього технологій на основі численних досліджень, основні аспекти ринку 2022 року, очікування медійників, маркетологів та всіх, хто причетний до впровадження технологій.

У цьому огляді наведено результати дослідження рекламних комунікацій під час війни. Розглянуто таке: якими бачать червоні лінії в комунікаціях пересічні українці, порівняння їх з думкою фахівців маркетингової спільноти, нові норми того, що є доречним, а що є неприйнятним у рекламі під час війни.

В даному матеріалі представлені глобальні та локальні тренди за відповідними напрямками цифрової індустрії (Data, Mobile, Programmatic, Influencer Marketing, Performance, SMM та Цифрової розробки).

У даному матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку діджитал-агенств в Україні. Розглянуто: коментарі учасників ринку, дані щодо діджитал агенцій України (посилання на сайт, юр. особа, кількість співробітників, рік заснування, місія, послуги та портфель клієнтів).

У матеріалі представлений коментар учасника ринку рекламних комунікацій в Україні. Розглянуто: частка українців, хто сприймає рекламні комунікації позитивно, стан і тендеції рекламно-комунікаційної галузі 2022 року, зміна запитів клієнтів, ключові галузеві зміни, фактори, що впливають на ефективність рекламних кампаній, очікувані зміни в маркетинговому плануванні та бюджетуванні у 2023 р.

 

У звіті подано аналітичну інформацію з медіатрендів на 2023 рік. Розглянуто: 10 основних тенденцій витрат на рекламу в 2023 році, глобальний огляд, медіа перспективи, цифровий, телебачення, OOH реклама, аудіо-, кінотеатр, фокус на ринку, огляд трендів по регіонах.

render('modal_search_empty', [ 'text_blocks' => $text_blocks, ]); } */ ?>
Зв'язатися з нами