В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку дропшипінгу в Україні за 2024 рік. Розглянуто наступне: загальна кількість продавців та товарів на маркетплейсі станом на початок 2025 року, кількість покупок щодня та відвідуваність щомісяця на маркетплейсі станом на початок 2025 року, топ-5 категорій товарів за кількістю замовлень у 2024 році, переваги та недоліки дропшипінгу, топ-5 зростаючих категорій.
В матеріалі міститься інтерв'ю експерта ресторанного ринку в Україні за 2024 рік. Розглянуто наступне: де переважно їдять львів'яни, як реагують ресторатори на дискримінацію військових з боку своїх колег, як війна впливає на ресторанний бізнес, яка кухня популярна серед львів'ян та киян, як комендантська година впливає на ресторанний бізнес, чому вареники не стали вуличною їжею в Україні, як стабілізувати кадрове питання в закладах.
В матеріалі міститься аналітична інформація по трендам ринку роздрібної торгівлі в Україні та світі за 2024 рік. Розглянуто наступне: очікуваний вплив сповільнення інфляції на обороти глобальної роздрібної торгівлі у 2025 році, частка продажів спричинених впливом цифрових технологій у 2024 році, частка покупців, які вважають маркетингові електронні листи нерелевантними, очікуваний глобальний ринковий дохід Generative AI до 2032 року, очікувана частка генеративного ШІ від всіх вироблених даних про продукти до 2025 року, рівень стурбованості за власні дані, коли споживачі зазвичай повертають небажані святкові подарунки, структура роздрібних способів оплати в магазинах, продаж продуктів харчування в США через інтернет у листопаді 2024 року, тренди ритейлу на 2025 рік.
В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку закладів в Україні за 2024 рік. Розглянуто наступне: рейтинг ресторанних мереж за кількістю відкритих нових локацій в Україні за підсумками 2024 року.
В матеріалі міститься маркетингова інформація по споживчим уподобанням в секторі кав'ярень за 2024 рік. Розглянуто наступне: як змінилися смаки гостей за 2022-2024 роки, тренди на ринку кав'ярень за 2024 рік.
В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку елеткронної комерції в Україні за 2024 рік. Розглянуто наступне: що таке ціновий тиск, причини цінового тиску в e-commerce, тактика і стратегія протидії ціновому тиску, короткострокові тактики протидії ціновому тиску, довгострокові стратегії та їхній вплив на бізнес, чого не варто робити в умовах цінового тиску.
В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку роздрібної торгівлі в України за 2024 рік. Розглянуто наступне: топ-20 найбільших компаній зі сфер ритейлу та оптової торгівлі, динаміка виторгу найбільших компаній за 6 місяців 2024, виторг найбільших компаній за 6 місяців 2024 року, прибуток найбільших компаній.
В матеріалі міститься аналітична інформація по найпопулярніших ТРЦ в соцмережах за підсумками 2024 року. Розглянуто наступне: ТОП-20 сторінок вітчизняних ТРЦ у соціальних мережах за кількістю підписників за підсумками 2024 року.
В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку роздрібної торгівлі в Україні та світі за 2024 рік. Розглянуто наступне: інвестиції у штучний інтелект за 2022-2023 рр., технічні показники ефективності ШІ у порівнянні з людською продуктивністю, приклади застосування ШІ в ритейлі, як впровадження блоків товарних рекомендацій з персоналізованою підбіркою вплинули на загальну конверсію сайтів не в сезонні періоди, як працює ШІ в “нових” товарних рекомендаціях, механізм роботи традиційних і трансформерних моделей.
В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку роздрібної торгівлі в Україні. Розглянуто наступне: помилки у ритейлерів на Всесвітній день розпродажів, частка покупок онлайн у Black Friday, виторг ритейлерів техніки та електроніки в Україні, Польщі, Чехії, Румунії та Словаччині протягом листопада та грудня у 2023 році, частка українців, яких обурює реклама із залученням сумнівних бренд-амбасадорів, частка продажів із використанням програм лояльності у 2024 році , помилки покупців під час сезону розпродажів.
В матеріалі міститься дослідження новорічного шопінгу в Україні за 2024 рік. Розглянуто наступне: плани респондентів щодо місця для святкування Різдва та/або Нового року залежно від покоління, основні причини відмови українців від різдвяного та новорічного шопінгу у 2024 році, сума, яку респонденти планують витратити на святковий шопінг залежно від виду зайнятості, найпопулярніші товари підчас здійснення різдвяного та/або новорічного шопінгу серед респондентів різних поколінь, найпопулярніші товари, які купують респонденти різної статі під час святкового шопінгу, платформи для різдвяного або новорічного онлайн-шопінгу залежно від віку, причини відмови респондентів від шопінгу на іноземних сайтах, витрати на благодійність.
В матеріалі міститься дослідження пошукових запитів в електронній комерції в Україні за 2024 рік. Розглянуто наступне: динаміка зміни попиту у пошукових кластерах категорії "Електроніка", "Новини", "Алкоголь", "Дитячі товари", "Спорт", "Косметика", "Медицина" та "Зоотовари", приклад зміни динаміки запитів у ніші «Електроніка», "Новини", "Алкоголь", "Дитячі товари", "Спорт", "Косметика", "Медицина" та "Зоотовари" доля запитів українською у ніші «Електроніка», "Новини", "Алкоголь", "Дитячі товари", "Спорт", "Косметика", "Медицина" та "Зоотовари" за 2021-2024 рр., динаміка зростання пошукових запитів з українськомовного сегмента за 2021-2025 рр.
В огляді подано аналітичну інформацію про підготовку рітейлерів до розпродажів на "Чорну п'ятницю". Розглядаються зміни купівельної поведінки українців, вплив рекламних стратегій, роль цифрових інструментів та зміни ринку під впливом економічних та соціальних факторів, ефективність рекламних кампаній, оптимізації витрат та нових підходів до залучення клієнтів.
В матеріалі міститься аналітична інформація по тенденціям українського ритейлу за 2025 рік. Розглянуто наступне: виробники яким надають перевагу українські споживачі, частка українців, що підтримують програми, які стимулюють купівлю українських товарів, тренди українського ритейлу на 2025 рік, як AR/VR влине на комерцію протягом 5 років, категорії товарів, які українці купують найбільше, прогноз обсягу світового ринку доставки «день в день» у 2021-2027 роках.
В матеріалі міститься дослідження трендів барної індустрії в Україні та світі за 2024 рік. Розглянуто наступне: ключові тренди барної індустрії на 2025 рік, на які варто звернути увагу вже зараз.
В матеріалі міститься аналітична інформація по найпопулярніших ТРЦ в соцмережах станом на 1 вересня 2024 року. Розглянуто наступне: ТОП-20 сторінок вітчизняних ТРЦ у соціальних мережах за кількістю підписників, за підсумками літа 2024 року.
В матеріалі міститься аналітична інформація по споживчим уподобанням на ринку ВТМ в Україні за 2024 рік. Розглянуто наступне: частка споживачів, що купують більше приватних торгових марок порівняно із фірмовими товарами, частка споживачів, що не планують повертатися до фірмових товарів, частка споживачів з високим рівнем доходу, що планують у майбутньому купувати приватні торгові марки у різних категоріях.