В матеріалі міститься дослідження зимового відпочинку в Україні за 2024 рік та прогнози на 2025 рік. Розглянуто наступне: частота зимового відпочинку протягом останніх трьох років серед українців, місця зимового відпочинку минулого року серед українців, плани на зимовий відпочинок цього року серед українців, плани на зимовий відпочинок за локаціями, критерії вибору місця для зимового відпочинку, місця, де зазвичай шукають інформацію про зимовий відпочинок українці, з ким українці планують провести відпочинок цієї зими, активності, що цікавлять під час зимового відпочинку українців, вплив воєнного стану на звички щодо зимового відпочинку, очікування щодо середньої тривалості проживання у готелях взимку 2024-2025 рр., очікуваний рівень завантаження готелів у зимовий сезон 2024-2025 рр., тренди зимового сезону 2024-2025 рр., найбільш перспективні типи готельних проєктів для інвестування, ключові критерії успіху інвестиційних проєктів у готельній сфері.
В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку відпочинку в Карпатах за 2024 рік. Розглянуто наступне: вартість логістичних послуг до курорту, скільки коштує відпочинок у Буковелі влітку 2024 року, які настрої панують у Буковелі, вартість відпочинку біля води на курорті, вартість квитків на оглядові витяги у Буковелі влітку 2024 року, які є пішохідні маршрути у Буковелі, які атракціони працюють у Буковелі влітку.
В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку літнього відпочинку в Україні за 2024 рік. Розглянуто наступне: активності українців протягом останніх 3 років та запланована активність на літо 2024 року, де відпочивали українці за остання 3 роки в статево-віковому розрізі, де та коли українці мали відпочинок минулого разу, планування відпочинку на літо 2024 року у статево-віковому розрізі, частота та тривалість відпочинку, ставлення до відпочинку в мехаж україни та за кордоном під час воєнного стану, безпечність подорожей Україною у статево-віковому розрізі, які міри безпеки мають бути у готелях і туристичних об’єктах під час війни на думку українців в статево-віковому розрізі, як змінилась частота відпочинку/відпусток українців по Україні, порівнюючи з періодом до повномасштабного вторгнення в Україну, як змінились вподобання щодо вибору регіонів України для відпочинку / відпустки, порівнюючи з періодом до повномасштабного вторгнення в Україну, з ким відпочивали минулого разу, з ким планується наступний відпочинок, дозвілля під час минулої відпустки, місця для відпочинку, населені пункти / області України, в яких відпочивали минулого разу, критерії вибору населеного пункту для відпочинку, джерела інформації щодо місць відпочинку, критерії вибору готелю, бажані додаткові послуги від готелю.
В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку туризму в Україні за 2023 рік. Розглянуто наступне: тренди ринку відпочинку в Україні за типами готелів та напрямками для відпочинку, які готелі цікаві туристам, формування концепції готелю, перспективи для інвестицій у дохідну нерухомість в Україні.
В даному тексті розглянуто такі питання та аспекти: основна причина виїзду українців за кордон, очікування низької якості життя в Україні, суперечливість між причинами виїзду та повернення, динаміка міграційних рішень, специфіка української діаспори, виклики пов'язані зі збереженням або відмовою від повернення в Україну та динаміку цих процесів.
У даному матеріалі розглядаються ключові фактори, які можуть стимулювати повернення українців із-за кордону. Розглянуто таке: безпека, як головний фактор повернення в Україну, можливість працевлаштуватися після повернення, навчання та перекваліфікація, щоб відповідати вимогам на ринку праці, доступ до житла, важливість цих факторів для стимулювання повернення українців на батьківщину та зміцнення громадського капіталу України.
У цій статті розглядаються такі питання: як один із міжнародних гравців туристичного ринку збирається допомогти у відновленні туристичної галузі в Україні після війни, які зусилля робляться для просування України як туристичного спрямування, плани на майбутнє спрямовані на відновлення туристичної індустрії після військових подій, роль компанії в підтримці туризму в Україні, включаючи надання даних та інформації, зміну зборів від туризму в Україні, та які регіони зазнали найбільших змін, як військові дії вплинули на туристичну активність та переваги українців у сфері туризму.
Цей огляд містить аналітичну інформацію щодо ринку міграції українських біженців з Польщі до Німеччини. Розглянуто: фактори та мотивація українських біженців, які переїжджають з однієї країни до іншої, та їхній досвід інтеграції в новому середовищі, соціальний та освітній статус біженців, причини переїзду до Німеччини, намір переїхати до Німеччини до початку повномасштабного вторгнення, інтеграція до Німеччини.
У даному матеріалі представлені міграційні тенденції українських біженців до Німеччини та фактори, що впливають на їхнє рішення залишатися чи повертатися до України. Розглянуто таке: динаміка міграції українських біженців до Німеччини зі згадуванням кількості прибулих громадян України до та після 22 лютого 2022 року, роль українців у загальній чисельності населення Німеччини та їх позиція як важливого людського капіталу для країни, плани та наміри українських біженців у Німеччині, включаючи бажання залишитися, повернутися в Україну або залишитися на постійне місце проживання, а також частка тих, хто ще не визначився, фактори, що мотивують українців залишитися в Німеччині, включаючи пошук роботи, а також важливість соціальних виплат та підтримки держави, фактори, які можуть сприяти поверненню українців в Україні, включаючи цивілізаційний вибір країни, членство в НАТО та ЄС, покращення умов життя, зарплати та можливість возз'єднання з сім'єю.
У даному матеріалі представлена аналітична інформація щодо рику туризму в Україні. Розглянуто: які думки та відношення в українців до подорожей за часів війни, фактори, що впливають на рішення українців про подорожі, і які їх головні мотивації та обмеження, найбільш суттєві обмеження для подорожі, частота відвідувань українців інших регіонів України з туристичною метою з початку , джерела інформації про місця для подорожей найбільш популярні серед українців, фактори, що впливають на вибір місця для подорожі, і які пріоритети в українців при виборі туристичних напрямків, види відпочинку, які користуються найбільшою популярністю в українців за часів воєнних дій, зміни туристичні переваги та активності українців з початком військових дій.
У цій статті подано аналітичну інформацію щодо ринку туризму в Україні. Розглянуто: ставлення українців до подорожей в умовах військового конфлікту, переваги у виборі місця для відпочинку, заходи безпеки при плануванні поїздки, ставлення українців до подорожей в умовах військового конфлікту, та які фактори впливають на їх вирішення про поїздку, локації та місця, які обирають туристи , що приїжджають в Україну за часів воєнних дій, джерела інформації українців при виборі місця для подорожі та які критерії важливі при виборі, види відпочинку найбільш популярні серед українців в умовах військового конфлікту, перешкоди та обмеження, найбільш важливими для подорожей Україною за часів військового конфлікту.
У даному матеріалі представлено опитування респондентів про доцільність піти у відпустку під час повномасштабного вторгнення. Розглянуто таке: частка респондентів, які відповіли, що вважають відпустку необхідністю навіть під час війни, порівняння з показниками опитування у липні 2022 року, частка українців, які відповіли, що проведуть відпустку вдома, частка працівників, які не скористалися правом на відпочинок цього літа, частка опитаних, які навіть після відпустки відчуваються погано.
У цьому звіті подано оцінку міграційних процесів та настроїв в Україні. Розглянуто: результати онлайн опитування міграційних процесів та настроїв українців, ключові результати дослідження, респондентів, хто зазначає, що після початку повномасштабного вторгнення закордон виїхала третина населення, менше чверті населення, половина і більше населення країни, основні причини виїзду найближчих родичів та друзів країни після 24 лютого 2022 року, частка респондентів, хто зазначили, що кожен з тих, хто виїхав з країни після початку повномасштабного вторгнення, повинен вирішувати самостійно за себе після повернення в Україну, частка опитаних, хто зазначили, що, на їхню думку, в країну повернеться половина і більше українців, які виїхали після початку повномасштабної війни, рейтинг причин, що впливають на рішення людини повернутися до України.
В огляді представлено аналітичну інформацію щодо ринку міграції України. Розглянуто: результати опитування українців щодо повернення з-за кордону, частка українців, які планують повернутися, основні причини повернення, частка опитаних, які вважають, що до країни повернеться половина і більше українців, які виїхали після початку повномасштабної війни, частка тих, хто вважає , Що від чверті до половини, менше чверті, інші результати опитування, короткі висновки.
У звіті подано результати опитування респондентів стосовно міграції. Розглянуто: частка українців, які ставляться до вимушених переселенців позитивно і співчутливо, відносяться так, як до місцевих жителів, найчастіша причина негативного ставлення українців до переселенців, частка українців допомагають переселенцям або людям, які постраждали від війни, допомога тих, хто переїхав.
У матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку трудової міграції. Розглянуто: частка українських біженців не мала досвіду роботи в Польщі до повномасштабного вторгнення РФ, частка тих, хто планує або мають роботу в Польщі, Чехії, Румунії, кількість українців, які переїхали.
У матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку міграції українців до Польщі. Розглянуто: кількість українців, що виїхали, з 10 жовтня по 21 листопада 2022 року, кількість українців, які перетнули українсько-польський кордон, і у зворотному напрямку перетнула кордон з 14 по 31 листопада, коментар експерта ринку.
В огляді представлена аналітична інформація щодо ринку міграції. Розглянуто: результати опитування респондентів-мігрантів щодо планів повернення в Україну, фактори, які спонукатимуть українців повертатися до України.