2353
Аналіз конкурентів: дізнайся більше про ринок
Успішне ведення бізнесу на будь-якому ринку неможливо без урахування діяльності прямих і непрямих конкурентів. Щоб зайняти і зберегти стійке положення на ринку, а тим більше отримати можливість розвивати своє підприємство, необхідно мати ефективну маркетингову стратегію, що враховує протидію з боку інших гравців. Тому аналіз конкурентів замовляють до прийняття найбільш відповідальних рішень, таких як:
- підготовка до створення нового ринкового суб'єкта;
- освоєння додаткового напрямку бізнесу;
- коригування асортименту товарної пропозиції;
- визначення цінової політики;
- пошук шляхів збільшень обсягу продажів і ринкової частки;
- виявлення ризиків і можливостей в економічних умовах.
Аналіз конкурентів: можливі опції
Клієнти Pro-Consulting зазвичай отримують аналіз конкурентів в складі комплексного аналізу ринку, оскільки останній дає всебічну картину поточного і майбутнього стану ринку. Разом з тим, при бажанні замовника, аналіз конкурентів може бути надано у вигляді окремого звіту, який має наступну типову структуру:
- аналіз конкурентів в розрізі асортименту товарів:
- наявні на ринку товари прямих і непрямих конкурентів;
- характеристики і споживчі властивості конкуруючої продукції;
- заявлені і можливі напрямки вдосконалення і коригування конкурентами своєї пропозиції;
- аналіз цінової політики конкурентів:
- фактори, що впливають на ціну цільового товару;
- спрямованість цінових політик конкурентів;
- можливості для маневрів цінами в рамках збереження прийнятної рентабельності бізнесу;
- аналіз конкурентів в сфері ринкових комунікацій:
- політика взаємодії з постачальниками сировини;
- принципи співпраці з роздрібними торговими мережами і окремими магазинами;
- маркетингові прийоми взаємодії зі споживачами, що використовуються (прочитайте про фокус-групові дослідження);
- кадрова політика конкурентів;
- аналіз конкурентів в плані змісту їх маркетингових стратегій:
- аналіз конкуруючих брендів;
- політика реалізації товарів;
- прийоми просування продукції;
- додаткові послуги при купівлі продукції конкурентів.
Аналіз конкурентів від Pro-Consulting: наші переваги і можливості
- Pro-Consulting активно працює на ринку консалтингових послуг з 2005 року, будучи постійним і повноважним членом Української асоціації маркетингу.
- Кількість виконаних нашими аналітиками маркетингових дослідження різних видів, частиною яких є аналіз конкурентів, перевищило 1800 готових звітів по ринках, а кількість клієнтів - 1000.
- Використання стандартів ESOMAR дозволило компанії набути репутацію не тільки в Україні, а й за кордоном, що підтверджується співпрацею з низкою найбільших міжнародних корпорацій і присудженням премії «Консультант року» імені Габріеля Аль-Салем.
Замовити аналіз конкурентів в Pro-Consulting можна скориставшись контактними даними.
Також дізнайтеся більше про кабінетні маркетингові дослідження