1386
Аналіз конкурентів на ринку для клієнтів Pro-Consulting
Одним з елементів комплексного маркетингового дослідження є аналіз конкурентів на ринку. Завдяки вивченню цього аспекту ринкової ситуації ініціатор отримує можливості:
- визначити свою поточну ринкову позицію;
- розглянути сильні та слабкі сторони брендів і товарів прямих і непрямих конкурентів;
- виявити маркетингові стратегії суб'єктів, що конкурують, скласти план протидії їх зусиллям;
- оцінити можливості розширення сфери діяльності та збільшення частки ринку шляхом витіснення конкурентів;
- підвищити конкурентоспроможність своєї цільової продукції;
- рекомендуємо вам також ознайомитися з типовою структурою комплексного дослідження ринку.
Аналіз конкурентів на ринку зазвичай включає:
- загальні відомості про суб'єктів, що конкурують:
- перелік і характеристики;
- спрямованість стратегій конкурентної боротьби;
- прийоми, що застосовуються конкурентами в рамках прийнятих стратегій, їх результативність;
- продуктовий аналіз конкурентів на ринку:
- товари, що становлять пряму конкуренцію продукції замовника, і товари-субститути;
- характеристики та споживчі властивості пропозицій конкурентів;
- можливості та практичні дії ринкових суб'єктів щодо підвищення конкурентоспроможності продукції;
- у якості прикладу структури реального дослідження ринку, перегляньте, наприклад, опис готового аналізу ринку електромобілів в Україні або аналізу конкурентів на ринку доставки кави в офіс в Україні;
- дослідження цін і цінових політик конкурентів:
- середні ціни на вироблені та імпортовані товари, їх зміну протягом конкретного періоду;
- основні фактори, що впливають на ціни;
- рентабельність діяльності конкурентів;
- можливості та практичне здійснення маневрів цінами в рамках конкурентних стратегій;
- комунікативний аналіз конкурентів на ринку:
- умови співпраці конкурентів із постачальниками сировини та ресурсів;
- принципи взаємодії з оптовими та роздрібними продавцями готової продукції;
- взаємовідносини конкурентів та іноземних партнерів;
- прямий і зворотний зв'язок конкурентів зі споживчою аудиторією ринку;
- вивчення практики використання конкурентами каналів збуту:
- перелік та опис можливих способів реалізації цільових товарів;
- структури продажів конкурентів у різних ринкових умовах;
- відносини з операторами каналів збуту;
- застосування конкурентами прийомів просування в каналах продажів, їх результативність;
- додаткові послуги та опції, запропоновані покупцям товарів, що конкурують;
- у каталозі готових проєктів доступно понад 2400 готових аналізів ринків України світу - скористайтеся пошуком за ключовим словом і знайдіть готовий звіт по своєму ринку - перехід до каталогу;
- стратегічний аналіз конкурентів на ринку:
- ідеологія та наповнення брендів конкурентів, практика їхнього розвитку;
- спрямованість і склад великих рекламних кампаній, результати їх проведення;
- зміст маркетингових і конкурентних стратегій ринкових гравців;
- корпоративні цінності конкурентів.
Аналіз конкурентів на ринку проводиться компанією Pro-Consulting шляхом збору та опрацювання даних з різних джерел:
- державних статистичних зведень;
- повідомлень урядових виконавчих і контролюючих структур;
- звітів, презентацій, розсилок ринкових суб'єктів;
- матеріалів різних ділових заходів;
- сторонніх економічних досліджень;
- публікацій спеціалізованих і широкоформатних видань і сайтів;
- власних баз даних компанії та партнерів.
Окрім кабінетної роботи із вторинною інформацією, у фахівців Pro-Consulting є можливість розгорнути польові дослідження на власній матеріально-технічній базі компанії: колл-центру, моніторингу Інтернету, студії для проведення фокус-груп та інтерв'ю.
Таким чином аналіз конкурентів на ринку може бути доповнений результатами:
- телефонних опитувань споживачів товарів-конкурентів: ставлення до конкретних брендів і продуктів, ступінь і умови лояльності;
- фокус-групових досліджень;
- інтерв'ю з експертами ринку та інсайдерами компаній;
- аналізу масиву запитів користувачів популярних пошукових сервісів у мережі «Інтернет» і результатів видачі;
- безпосереднього спостереження за діяльністю конкурентів на торгових майданчиках.
Аналіз конкурентів на ринку можна замовити як у складі комплексного дослідження ринку, так і в більш деталізованому окремому вигляді. Для зв'язку з менеджером компанії Pro-Consulting скористайтеся нашими контактними даними.