937
Аналіз конкурентів на ринку у складі маркетингового дослідження
Для ефективного інвестування та управління бізнесом необхідно володіти максимумом інформації про стан обраної сфери економічної активності. З метою отримання необхідних даних клієнти компанії Pro-Consulting замовляють відповідні маркетингові дослідження. Одним із ключових елементів комплексного маркетингового дослідження є оцінка конкурентного середовища. Якісний аналіз конкурентів на ринку надає ініціатору дослідження можливості для:
- визначення поточної ринкової позиції компанії;
- оцінювання сильних і слабких сторін продуктів і брендів як прямих, так і непрямих конкурентів;
- виявлення маркетингових стратегій конкурентів і розроблення заходів протидії;
- оцінювання перспектив розширення бізнесу та збільшення частки ринку шляхом витіснення конкурентів;
- підвищення конкурентоспроможності своїх продуктів.
Аналіз конкурентів на ринку найчастіше проводять за такими напрямами:
- Загальні відомості про конкурентів:
- перелік, рейтинг і характеристики суб'єктів-конкурентів;
- спрямованість стратегій конкурентної боротьби;
- методи, які використовують конкуренти для збереження і зміцнення ринкової позиції, та їх результативність;
- можливо, вам буде цікаво дізнатися більше про маркетингову стратегію.
- Продуктовий аналіз конкурентів на ринку:
- товари, що безпосередньо конкурують із продукцією замовника, і товари-замінники;
- характеристики та споживчі властивості торговельних пропозицій конкурентів;
- способи підвищення конкурентоспроможності продукції замовника дослідження.
- Ціновий конкурентний аналіз:
- середні ціни на цільові товари та їхня динаміка за конкретний період;
- основні фактори впливу на формування цін;
- рентабельність діяльності конкурентів, умови її збереження;
- можливості та практика цінових маневрів суб'єктів, що конкурують;
- у якості прикладу структури комплексного ринкового звіту подивіться, наприклад, опис готового аналізу ринку елітної нижньої жіночої білизни в Україні, Європі та США або аналізу ринку хлібобулочних виробів в Україні.
- Комунікативний аналіз конкурентів на ринку:
- умови співпраці конкурентів із постачальниками;
- принципи взаємодії з дистриб'юторами та ритейлерами під час реалізації продукції;
- взаємовідносини конкурентів з іноземними партнерами;
- канали та ефективність зворотного зв'язку зі споживачами;
- внутрішні комунікаційні політики конкурентів.
- Дослідження каналів збуту:
- доступні на ринку способи реалізації товарів;
- структура продажів у різних ринкових умовах;
- застосування і результативність різних методів просування в каналах продажів;
- додаткові послуги для покупців у складі конкурентних пропозицій;
- якщо ви шукаєте дані по своєму ринку, але не можете їх знайти, систематизувати та проаналізувати, зв'яжіться з нами - консультант поставить правильні запитання і допоможе скласти технічне завдання на проведення дослідження - контакти.
- Стратегічний аналіз конкурентів на ринку:
- ідеологія та склад брендів конкурентів;
- великі рекламні кампанії та їхні результати;
- маркетингові стратегії ринкових гравців, які конкурують;
- корпоративні цінності конкурентів та їхнє дотримання;
- повідомляємо, що в каталозі готових проєктів доступно понад 2600 готових звітів за ринками України та світу - скористайтеся пошуком за ключовим словом у каталозі та знайдіть уже готовий звіт по своєму ринку.
Для аналізу конкурентів на ринку компанія Pro-Consulting збирає і обробляє дані з різних джерел:
- державних статистичних зведень;
- повідомлень від урядових структур і контролюючих органів;
- звітів, презентацій і розсилок ринкових суб'єктів;
- матеріалів ділових заходів;
- сторонніх економічних досліджень;
- публікацій спеціалізованих видань і сайтів;
- баз даних компанії та партнерів.
Для уточнення і поглиблення аналізу конкурентів на ринку фахівці Pro-Consulting проводять польові дослідження на власній базі, що включає телефонні опитування, комплекс моніторингу інтернету, студію для проведення фокус-груп та інтерв'ю. Це дає змогу доповнити кабінетний аналіз конкурентів на ринку такими методами:
- телефонні опитування споживачів про бренди і продукти конкурентів;
- фокус-групові дослідження;
- інтерв'ю з експертами та інсайдерами компаній;
- аналіз запитів у пошукових системах;
- спостереження за діяльністю конкурентів на торгових майданчиках.
Аналіз конкурентів на ринку можна замовити як частину комплексного маркетингового дослідження або у вигляді окремого деталізованого дослідження.
Для зв'язку з менеджером Pro-Consulting скористайтеся нашими контактними даними. Після отримання вашого повідомлення про необхідність провести аналіз конкурентів на ринку ми організуємо спільний брифінг для узгодження всіх аспектів дослідження.