892
Аналіз споживчого ринку: типова структура готового звіту
Суб'єкти підприємницької діяльності замовляють у компанії Pro-Consulting аналіз споживчого ринку у випадках, коли виникає дефіцит інформації для поточного управління та реалізації ключових кампаній, таких як:
- створення нового підприємства і виведення його на ринок;
- оновлення асортименту виробленої або імпортованої продукції;
- проведення кампанії з просування торгової пропозиції;
- освоєння додаткових напрямів діяльності або ринкових ніш;
- протидія конкурентам для збереження і зміцнення ринкової позиції;
- виведення підприємства з кризи, коригування маркетингової стратегії.
Аналіз споживчого ринку дає змогу бізнесу працювати, спираючись на достатню інформаційну базу, з обґрунтуванням будь-якого рішення і дії. Далі ми розглянемо деякі блоки аналітичного звіту, але вже зараз рекомендуємо ознайомитися і зберегти собі посилання на типову структуру дослідження ринку.
Компанія Pro-Consulting проводить для клієнтів аналіз споживчого ринку в комплексному або експрес варіантах. Найчастіше замовників цікавлять такі аспекти ринкової ситуації:
- Загальні відомості про ринок:
- опис функціонування сфери бізнесу в поточних умовах;
- результати діяльності виробників та імпортерів цільових товарів;
- динаміка обсягу ринку протягом періоду, що досліджується;
- сегментація ринку за видом продукції, походженням, географією поставок та в інших зрізах;
- основні, постійні та тимчасові фактори впливу на ринок;
- тенденції та моделі подальшого розвитку ринкової обстановки;
- більш повне уявлення про реальну структуру звіту вам дасть ознайомлення з, наприклад, описом готового аналізу ринку швейного обладнання в Україні або аналізу ринку композитної сітки та арматури в Туреччині.
- Вплив системи державного регулювання:
- основні вимоги нормативних актів різних рівнів;
- можливі форми реєстрації підприємств та їх особливості;
- необхідність і порядок отримання ліцензій, умови стандартизації;
- податкове навантаження на ринкові суб'єкти в різних форматах діяльності;
- порядок проведення державних закупівель, можливості участі в тендерах;
- законопроекти та інші плани влади, спрямовані на зміну умов роботи ринку;
- якщо ви не впевнені в тому, яка саме аналітика необхідна для досягнення цілей і завдань вашого підприємства, зв'яжіться з нами - консультант поставить правильні запитання і допоможе скласти технічне завдання - контакти.
- Конкурентний аналіз споживчого ринку:
- перелік, рейтинг і дані основних конкурентів;
- розподіл ринкових часток гравців, що конкурують, виділення частки замовника;
- асортимент, властивості, переваги та недоліки товарів конкурентів;
- умови конкурентоспроможності торговельних пропозицій;
- конкурентні ризики та бар'єри для реалізації проєкту клієнта;
- з понад 2500 кейсами з дослідження ринків України та світу ви можете ознайомитися в каталозі готових проєктів Pro-Consulting.
- Дослідження споживання цільової продукції:
- портрет споживчої аудиторії;
- чинники, що впливають на активність споживачів;
- вимоги покупців до властивостей продукції ринку, ступінь їх задоволеності наявною пропозицією;
- рівень лояльності споживачів до певних брендів, умови її збереження;
- ключові запити щодо цільової продукції до пошукових систем;
- поведінка споживачів на офлайнових та онлайнових торговельних майданчиках;
- споживання товарів ринку бізнес-структурами та державним сектором.
- Збутовий аналіз споживчого ринку:
- можливі способи реалізації товарів ринку, їх відмінні риси;
- умови та цінові політики, що просуваються операторами каналів збуту;
- результативність методів просування пропозиції залежно від каналу продажів, що використовується;
- вплив на збут форс-мажорних обставин, рекомендації з управління продажами.
- Інвестиційний аналіз споживчого ринку:
- SWOT-аналіз;
- PESTLE-аналіз;
- карта ризиків і бар'єрів для організації та розвитку бізнесу;
- факторне порівняння кількох зовнішніх ринків або ніш одного ринку;
- можливості та рекомендації щодо реалізації бізнес-проєкту замовника.
Готовий аналіз споживчого ринку може містити й інші інформаційні розділи відповідно до технічного завдання замовника.
Для ознайомлення з усіма можливими опціями послуги та замовлення маркетингового дослідження необхідно зв'язатися з нашим менеджером телефоном або електронною поштою. Одразу після отримання повідомлення про необхідність аналізу споживчого ринку буде організовано брифінг за участю ініціатора та виконавця дослідження, на якому узгодимо всі робочі питання.