1306
Аналіз ринку бізнесу для ефективного управління
Управління підприємством або інвестиційним проектом проводиться за наявності достатньої інформаційної бази для обґрунтованого прийняття ключових рішень.
Аналіз ринку бізнесу найчастіше замовляють у Pro-Consulting під час підготовки до:
- виведення на ринок нового суб'єкта підприємницької діяльності;
- розширення сфери бізнесу шляхом освоєння додаткових напрямів або продуктів;
- створення або коригування брендів;
- проведення масованої рекламної кампанії;
- розроблення маркетингової стратегії;
- поліпшенню ринкової позиції та протидії конкурентам;
- проведення заходів щодо виведення підприємства з кризи;
- далі ми коротко розглянемо основні блоки ринкового звіту, але вже зараз рекомендуємо зберегти посилання на типову структуру дослідження ринку для підготовки технічного завдання в майбутньому. Також більш повне уявлення про структуру звіту вам дасть ознайомлення зі структурами хоча б кількох готових проєктів за ринками.
За технічними завданнями клієнтів компанія Pro-Consulting може проводити комплексний аналіз ринку бізнесу, який зазвичай включає:
- Загальний аналіз ринку бізнесу:
- опис особливостей функціонування ринку в поточних умовах;
- розрахунок ємності ринку на основі показників виробництва, експорту та імпорту продукції;
- сегментація сфери бізнесу за видами товарів, їх походженням, географією поставок та іншими ознаками;
- найвпливовіші чинники, що впливають на ринкову ситуацію;
- тенденції та проблеми подальшого розвитку ринку.
- Вимоги системи державного управління галуззю:
- положення законів, постанов уряду, інших нормативних документів;
- варіанти і правила легалізації бізнес-проектів;
- умови ліцензування та стандартизації діяльності підприємств на ринку;
- податкове навантаження в різних форматах ведення бізнесу;
- порядок здійснення державних закупівель, можливості участі в тендерах;
- підготовлені законопроєкти, озвучені офіційними особами плани внесення змін до системи регулювання ринку;
- у разі актуальності для вашого бізнесу, пропонуємо ознайомитися з можливістю BNPL розстрочки для юросіб на купівлю готового або замовлення індивідуального ринкового звіту - за цим посиланням.
- Споживчий аналіз ринку бізнесу може бути проведений як кабінетними методами, так і доповнений кількісними та якісними польовими дослідженнями - телефонними опитуваннями, фокус-групами, глибинними інтерв'ю, застосуванням співтовариства MROC, що дають змогу отримати:
- профіль цільової аудиторії замовника;
- запити споживачів щодо цільового товару;
- моделі поведінки та критерії вибору покупцями продукції на торгових майданчиках різних форматів;
- ставлення споживачів до виділених брендів або торгових пропозицій;
- умови придбання та підвищення лояльності цільової аудиторії;
- ключові запити споживачів до пошукових систем;
- особливості споживання цільових товарів на пов'язаних ринках і в державному секторі.
- Оцінку ефективності каналів збуту:
- опис використовуваних ринковими суб'єктами способів реалізації продукції;
- поширені політики операторів каналів збуту;
- застосовність і дієвість методів просування торговельної пропозиції в різних каналах;
- робота каналів збуту у форс-мажорних обставинах, рекомендації з управління структурою продажів;
- якщо ви не впевнені в тому, яка саме ринкова аналітика вам необхідна, зв'яжіться з нашим консультантом - він поставить корисні запитання і допоможе скласти технічне завдання - контакти.
- Конкурентний аналіз ринку бізнесу:
- перелік, рейтинг, характеристики основних конкурентів замовника;
- порівняння ринкових часток конкурентів між собою і з часткою ринку клієнта;
- зміст, властивості, сильні та слабкі сторони торговельних пропозицій конкурентів;
- стратегії конкурентної боротьби і результати їх реалізації;
- конкурентні ризики для розвитку бізнесу ініціатора дослідження, способи їх мінімізації.
- Дослідження виробничої сфери ринку:
- показники та технологічний рівень виробників цільового товару;
- структура собівартості випуску продукції;
- характеристики місцевої сировинної бази;
- доступність ресурсів;
- можливість застосування передових технологій, наявність необхідного обладнання та кадрів.
- Інвестиційний аналіз ринку бізнесу:
- визначення вигідних ринкових ніш шляхом факторного порівняння;
- SWOT-аналіз;
- PESTLE-аналіз;
- зведена карта ризиків і бар'єрів;
- рекомендації щодо реалізації бізнес-проектів і розвитку підприємств.
Аналіз ринку бізнесу може включати й інші інформаційні блоки відповідно до технічного завдання замовника. Усі питання щодо надання послуги узгоджуються в процесі настановного брифінгу за участю ініціатора та виконавця.
Замовити аналіз ринку бізнесу можна, скориставшись контактними даними компанії Pro-Consulting.