2562
Аналіз ринку e-commerce України - доповідь аналітика Pro-Consulting на конференції Food & NonFoodMaster-2021
З темою «Аналіз ринку e-commerce України» аналітик Аналітичного департаменту Pro-Consulting Олена Остапчук виступила на XII Міжнародній практичній конференції Food & NonFoodMaster-2021: «Restart в партнерстві рітейлерів і постачальників» 14 травня 2021 року.
На сайті доступні до покупки понад 170 готових звітів по ринках споживчих товарів - знайдіть свій ринок в розділі каталогу «Споживчі товари»
З деякими тезами доповіді по аналітиці електронної комерції в Україні пропонуємо ознайомитися нижче:
- Цифрове простір електронної комерції залишається МЕРІТОКРАТІЄЮ, а це означає, що це місце, де навіть невеликі бренди можуть проявити себе і конкурувати з великими гравцями галузі.
- Зростання електронної комерції не зупинити, вона зростає вражаючими темпами в усьому світі. Драйвери, відповідальні за це зростання, - це проникнення інтернету і смартфонів.
- Очікується, що до 2021 року більше 2,14 мільярда чоловік у всьому світі будуть купувати товари та послуги в Інтернеті. Компаніям, що займаються електронною комерцією, необхідно витягти підказку з цих даних і поліпшити свою стратегічну гру, щоб виграти онлайн-гонку.
- Ніша e-commerce стабільно зростає і набирає обертів. Глобальний локдаун і закриття офлайн точок продажів ще більше підбадьорили нішу інтернет-торгівлі.
Можливо, вам буде цікаво прочитати про ринок PFM додатків в Україні
Серед внутрішньоукраїнських тенденцій:
- Українці в 2020 році придбали через інтернет товарів і послуг на суму 107 млрд грн (близько 0,004 трлн $).
- Тепер майже 9% всіх покупок в Україні відбувається онлайн - на маркетплейсах, в онлайн-магазинах і соціальних мережах.
- Частка українського ринку на світовій арені становить лише 0,1% (обсяг світового ринку в 2020 році склав близько 4,3 трлн $).
Дізнайтеся про те, що входить в маркетинговий аналіз ринку, а також ознайомтеся з прикладами структур дослідження на цьому сайті