1011
Аналіз ринку та галузі для інформаційної підтримки підприємців
Компанія Pro-Consulting вже понад 20 років займається інформаційно-аналітичним забезпеченням діяльності українських та іноземних підприємців та інших зацікавлених осіб.
Аналіз ринку та галузі у нас замовляли понад тисячу різних клієнтів, серед яких представники:
- інтернаціональних корпорацій;
- компаній національного масштабу;
- середнього та малого бізнесу;
- галузевих асоціацій;
- інвестиційних фондів і кредитних організацій;
- торгово-промислових палат;
- іноземних посольств;
- юридичних фірм;
- науково-дослідних установ;
- фізичних осіб.
Будь-який готовий аналіз ринку і галузі можна відшукати і придбати в онлайн-магазині на сайті Pro-Consulting. Ці матеріали містять відомості, достатні для ознайомлення з ринком, і ухвалення рішення замовити аналіз ринку і галузі за власним технічним завданням. Будь-який готовий звіт може бути актуалізований і адаптований під цілі та завдання вашої бізнес-ідеї.
Далі ми розглянемо зміст деяких основних блоків ринкового звіту, але вже зараз рекомендуємо вам зберегти посилання на типову структуру дослідження ринку для підготовки техзавдання на проведення аналізу ринку в майбутньому.
Найчастіше аналіз ринку та галузі виконують у форматі комплексного дослідження, він містить дані про всі основні елементи ринкової ситуації в розділах:
- Загальний стан ринку:
- опис функціонування сфери бізнесу в поточних умовах;
- показники виробництва, імпорту та експорту товарів ринку;
- розрахунок ємності ринку та її динаміки протягом конкретного періоду;
- сегментація ринку у визначених замовником зрізах;
- постійні та тимчасові фактори впливу на ринок;
- тенденції розвитку галузі;
- більш повне уявлення про реальну структуру ринкового звіту вам дасть ознайомлення з, наприклад, описом готового аналізу ринку брендованих пакетів в Україні або аналізу ринку овочевої консервації в Іспанії.
- Встановлені державою правила роботи на ринку:
- положення чинної нормативної бази;
- варіанти реєстрації підприємств;
- податкове навантаження при проведенні різних операцій на ринку;
- вимоги ліцензування та стандартизації діяльності;
- міжнародні та місцеві санкції, інші обмеження роботи на ринку;
- порядок проведення державних закупівель, участі в них приватних постачальників;
- підготовлені проєкти нормативних документів, інші відомі плани влади, спрямовані на зміну системи державного регулювання галузі;
- якщо ви не впевнені в тому, яка саме аналітика необхідна вам для розвитку вашого підприємства, зв'яжіться з нашими консультантами - вони поставлять корисні запитання і допоможуть скласти технічне завдання - контакти.
- Споживчий аналіз ринку та галузі:
- портрет цільової аудиторії ініціатора дослідження;
- очікування та побажання споживачів щодо цільових товарів за результатами опитувань і фокус-груп;
- ставлення покупців до певних брендів, умови лояльності;
- особливості поведінки споживачів на торгових майданчиках різних форматів;
- ключові запити потенційних покупців до пошукових систем;
- споживання продукції ринку бізнес-сектором і державними структурами.
- Ефективність наявних на ринку каналів збуту:
- перелік та особливості використання різних способів реалізації цільової продукції;
- умови співпраці з операторами оптової та роздрібної торгівлі;
- використання та результативність методів просування залежно від каналу збуту;
- робота торгівлі у форс-мажорних умовах, рекомендації з управління збутом;
- нагадуємо, що в каталозі готових проєктів ви знайдете понад 2500 готових аналізів ринків - скористайтеся пошуком за ключовим словом і знайдіть уже готовий звіт по своєму ринку - перехід до каталогу.
- Конкурентний аналіз ринку та галузі:
- перелік і рейтинг прямих і непрямих конкурентів;
- розподіл ринкових часток суб'єктів, що конкурують, визначення позиції замовника дослідження;
- асортимент і властивості представлених на ринку цільових товарів і субститутів;
- сильні та слабкі сторони торговельних пропозицій конкурентів;
- маркетингові стратегії та прийоми конкурентної боротьби;
- конкурентні ризики та бар'єри для досягнення цілей ініціатора дослідження, рекомендації щодо їх зниження.
- Виробничий та зовнішньоекономічний аналіз ринку і галузі:
- обсяги та структура випуску і зовнішніх поставок товарів ринку;
- параметри сировинної та ресурсної баз;
- економічне обґрунтування створення виробничих потужностей;
- факторне порівняння зовнішніх ринків;
- потенційні партнери для організації експортно-імпортних каналів.
- Інвестиційний потенціал сфери бізнесу, що досліджується:
- SWOT-аналіз;
- PESTLE-аналіз;
- зведений граф ризиків і бар'єрів;
- можливості та рекомендації щодо організації та розвитку підприємств.
Дізнатися про всі нюанси надання інформаційної підтримки та замовити аналіз ринку та галузі можна за телефоном або електронною поштою компанії Pro-Consulting.