1344
Аналіз ринку: замовити простіше, ніж зробити самостійно
Відомості про поточний і прогнозний стан ринку життєво необхідні як для управління вже діючими підприємствами, так і на початкових етапах розроблення та реалізації бізнес-проектів. При цьому виникає закономірне запитання, як провести аналіз ринку - замовити його в спеціалізованому агентстві або зробити своїми силами.
Якщо аналіз ринку замовити в компанії Pro-Consulting, то клієнт просто складає технічне завдання, звільняється від будь-яких інших клопотів, оперативно отримує необхідну йому інформацію. Якщо ви не впевнені в тому, як правильно скласти техзавдання, зв'яжіться з нами - консультант поставить корисні запитання і запропонує структуру і методи дослідження - контакти.
- Типовий аналіз ринку, замовити який можна просто скориставшись контактами компанії, включає:
- опис особливостей функціонування ринку;
- обсяги виробленої, експортованої та імпортованої цільової продукції;
- розрахунок ємності ринку в динаміці протягом конкретного періоду;
- сегментація ринку за видами товарів, їх походженням, географією поставок тощо;
- перелік основних факторів впливу на ринкову ситуацію;
- тенденції подальшого розвитку ринку;
- у якості прикладу реальної структури ринкового звіту, перегляньте, наприклад, структуру готового аналізу ринку косметологічних послуг в Одесі або аналізу ринку сантехніки та плитки в Україні.
- Правила роботи на ринку, визначені державою:
- положення законів і підзаконних актів, що регулюють ринок;
- можливі формати діяльності та реєстрації підприємств;
- рівень податкового навантаження, легальні можливості його мінімізації;
- умови отримання ліцензій, необхідність дотримання стандартів;
- порядок проведення державних тендерів та участі в них потенційних постачальників;
- законопроекти та інші озвучені наміри влади щодо зміни системи державного регулювання галузі;
- до речі, ймовірність того, що ми вже досліджували ваш ринок - 90%. Скористайтеся пошуком за ключовим словом у каталозі готових проєктів і знайдіть уже готовий звіт, який нам залишиться просто актуалізувати.
- Споживчий аналіз ринку замовити можна з додатковим проведенням польових досліджень: телефонних опитувань, фокус-груп, глибинних інтерв'ю та інших, отримавши при цьому:
- портрет споживчої аудиторії;
- ключові запити споживачів;
- ступінь задоволеності покупців наявною на ринку торговою пропозицією;
- рівень лояльності до певних брендів та умови його підвищення;
- моделі поведінки покупців на торговельних майданчиках різних форматів;
- особливості споживання цільових товарів у корпоративному та державному секторах.
- Аналіз конкурентного середовища ринку:
- перелік, рейтинг і характеристики головних конкурентів замовника;
- розподіл ринкових часток між суб'єктами-конкурентами, позиція клієнта;
- асортимент, властивості, сильні та слабкі сторони продукції конкурентів;
- спрямованість і склад стратегій конкурентної боротьби, їх результативність;
- ризики для здійснення планів ініціатора дослідження, що виходять від діяльності конкурентів;
- отримати більш предметне уявлення про структуру ринкового звіту вам також допоможе ознайомлення з описом готового аналізу ринку послуг хімчисток у Львові або, наприклад, аналізу ринку пластикових піддонів в Україні та країнах ЄС.
- Виробникам завжди корисно замовити аналіз ринку з урахуванням необхідності отримання даних про:
- показники роботи і технологічний рівень уже наявних виробників;
- характеристики сировинної бази;
- кон'юнктуру ресурсних ринків;
- структуру собівартості продукції;
- досяжний рівень прибутковості, умови забезпечення конкурентоспроможності товарів, що випускаються;
- доступність передових технологій, виробничого обладнання, наявність кваліфікованих працівників.
- Під час організації зовнішньоекономічної діяльності відповідний напрям включають до аналізу ринку, замовити його можна також в окремому вигляді:
- структура експортно-імпортних операцій з цільовими товарами;
- митні збори на виділених напрямках ЗЕД;
- чинні санкції та інші бар'єри;
- конкурентоспроможність імпортних та експортних товарів;
- факторне порівняння зовнішніх ринків з метою визначення найбільш вигідного;
- потенційні партнери для створення каналів експорту або імпорту.
- Оцінка ефективності каналів збуту:
- особливості застосування різних способів реалізації продукції;
- умови співпраці з операторами каналів продажів;
- дієвість використання методів просування в каналах збуту;
- критерії коригування структури продажів залежно від стану ринку.
- Інвестиційний аналіз ринку замовити необхідно для обґрунтованого вкладення коштів:
- SWOT-аналіз;
- PEST-аналіз;
- зведена карта ризиків і бар'єрів.
Якщо вам необхідний аналіз ринку, замовити його ви можете в будь-який робочий час за телефоном або електронною поштою Pro-Consulting.