1362
Вивчення ринку можна замовити у Pro-Consulting
В умовах постійно мінливої обстановки у сфері економічної активності підприємств виникає нагальна потреба періодично проводити вивчення ринку. Здійснювати маркетингові дослідження власними силами нераціонально з погляду витрат часових, людських, фінансових, організаційних ресурсів, тому багато суб'єктів бізнесу замовляють вивчення ринку в спеціалізованих агентствах. Далі ми розглянемо деякі основні блоки ринкового звіту, але вже зараз рекомендуємо вам перейти на сторінку повної типової структури дослідження ринку.
Якісне вивчення ринку вимагає наявності в розпорядженні дослідника доступу до джерел інформації, володіння методологією аналізу та наявності досвіду роботи на цьому напрямку. Компанія Pro-Consulting проводить вивчення ринку вже понад 20 років відповідно до міжнародних стандартів ESOMAR. Логічно, що багато українських та іноземних підприємців вважають за краще замовити вивчення ринку саме у нас. З понад 2600 кейсами з вивчення ринків України та світу ви можете ознайомитися в каталозі готових проєктів.
Типове маркетингове дослідження від Pro-Consulting проводиться в комплексному форматі та охоплює всі найважливіші складові ринкової ситуації:
- Загальне вивчення ринку:
- опис сфери бізнесу, особливості її функціонування в поточних і прогнозованих умовах;
- розрахунок ємності ринку на підставі даних про виробництво і зовнішні поставки цільової продукції;
- сегментація ринку за видами товарів, виробниками, географічними та іншими значущими ознаками;
- постійні та тимчасові чинники, що мають найбільший вплив на ринок;
- тенденції розвитку ситуації у сфері бізнесу.
- Державне регулювання діяльності суб'єктів ринку:
- вимоги законів і підзаконних актів;
- варіанти реєстрації підприємств;
- податкове навантаження при здійсненні внутрішньо- і зовнішньоторговельних операцій;
- необхідність та умови отримання ліцензій, дотримання галузевих стандартів;
- програми підтримки бізнесу з боку урядових і неурядових структур;
- можливості та правила участі в державних закупівельних тендерах;
- відомі плани влади щодо зміни системи регулювання ринку;
- якщо ви не впевнені в тому, яка саме ринкова аналітика вам необхідна, поспілкуйтеся з нашими аналітиками - вам поставлять корисні запитання і допоможуть скласти технічне завдання для підготовки звіту - контакти.
- Конкурентне вивчення ринку:
- перелік і характеристики основних суб'єктів, що конкурують;
- асортимент і властивості продукції прямих і непрямих конкурентів;
- зміст торговельних пропозицій, їх переваги та слабкі сторони;
- спрямованість і наповнення маркетингових стратегій, прийоми конкурентної боротьби;
- ризики і бар'єри для досягнення цілей замовника, що виходять від діяльності конкурентів, шляхи їх мінімізації;
- більш повне уявлення про реальну структуру звіту вам допоможе отримати ознайомлення наприклад, з описом готового аналізу ринку алкогольних напоїв в Україні або аналізу ринку овочевої консервації в Іспанії.
- Аналіз споживання цільової продукції:
- опис споживчої аудиторії;
- вимоги споживачів до властивостей товарів ринку;
- ступінь задоволеності покупців наявною пропозицією, ставлення до окремих брендів;
- моделі поведінки споживачів на торговельних майданчиках різних форматів, алгоритми та критерії вибору товарів;
- ключові запити потенційних покупців до пошукових систем в Інтернеті;
- споживання товарів ринку суб'єктами пов'язаних ринків і державним сектором.
- Вивчення ринку для організації виробництва і зовнішньої торгівлі:
- обсяги та структура випуску і поставок цільової продукції;
- факторне порівняння ринкових ніш і зовнішніх ринків;
- досяжні показники рентабельності бізнесу та умови їх забезпечення;
- умови організації виробничих потужностей на місцевій ресурсній базі;
- міжнародні та національні санкції та інші обмеження зовнішньоекономічної діяльності;
- потенційні партнери на внутрішньому та зовнішніх ринках;
- якщо ви все ще цього не зробили, ознайомтеся з повною типовою структурою дослідження ринку за цим посиланням.
- Дослідження ефективності каналів збуту:
- можливі способи реалізації продукції, особливості їхнього актуального стану;
- умови співпраці з операторами каналів збуту;
- результативність використання методів просування залежно від каналу збуту;
- управління продажами в нестандартних режимах функціонування ринку.
- Інвестиційне вивчення ринку:
- SWOT-аналіз;
- PEST LE-аналіз;
- карта ризиків і бар'єрів;
- рекомендації щодо організації та розвитку бізнесу.
Вивчення ринку можна замовити в компанії Pro-Consulting, скориставшись нашими контактними даними. Пропонуємо попередньо ознайомитися з готовими звітами, доступними в онлайн-магазині на сайті. Також повідомляємо, що аналітичні продукти та послуги Pro-Consulting юрособам можна придбати в розстрочку.