1237
Маркетингове дослідження від Pro-Consulting: типова структура звіту
Маркетингові дослідження замовляють у компанії Pro-Consulting найрізноманітніші клієнти. Більшість становлять представники бізнесу - від великих компаній міжнародного та національного масштабу до середніх, малих підприємств і фізичних осіб. Бувають необхідні маркетингові дослідження й іншим типам замовників:
- інвестиційним і кредитним організаціям;
- торгово-промисловим палатам;
- галузевим асоціаціям;
- дипломатичним представництвам;
- юридичним фірмам;
- науково-дослідним установам.
Кожне маркетингове дослідження проводиться за окремим технічним завданням і спрямоване на найкраще задоволення інформаційних потреб ініціатора. Ознайомитися з понад 2400 готовими аналізами ринків України та світу ви можете в каталозі готових проєктів.
Далі ми розглянемо деякі блоки ринкового звіту, але вже зараз рекомендуємо вам переглянути типову структуру дослідження ринку.
У більшості випадків у Pro-Consulting замовляють комплексні маркетингові дослідження, що охоплюють усі складові ринку.
Типове маркетингове дослідження включає:
- Загальні відомості про ринок:
- опис поточних умов функціонування сфери бізнесу;
- обсяги виробництва, імпорту та експорту цільових товарів;
- розрахунок ємності ринку та її динаміки протягом конкретного періоду;
- сегментація ринку за видами продукції, її походженням, географією поставок та іншими значущими для замовника ознаками;
- фактори, що мають найбільший вплив на економічну ситуацію;
- тенденції та прогнози подальшого розвитку ринку;
- у якості прикладу структури реального ринкового звіту ознайомтеся, наприклад, з описом аналізу ринку косметологічних послуг в Одесі або аналізу ринку заморожених напівфабрикатів в Україні.
- Інформацію про систему державного регулювання функціонування галузі:
- основні положення законів і підзаконних актів;
- варіанти організації та реєстрації підприємств;
- умови ліцензування та стандартизації діяльності;
- оподаткування різних видів операцій;
- порядок участі в тендерах із держзакупівель;
- озвучені плани влади щодо внесення змін до системи державного регулювання;
- якщо ви не впевнені в тому, які аналітичні блоки вам необхідно додати в технічне завдання, зв'яжіться з нашим консультантом і розкажіть про цілі та завдання вашого підприємства - вам допоможуть скласти правильно технічне завдання - контакти.
- Маркетингові дослідження обов'язково охоплюють споживчу сферу ринку:
- портрет цільової аудиторії;
- чинники впливу на споживчу активність;
- вимоги споживачів до властивостей цільових товарів і ступінь їхньої задоволеності наявною на ринку пропозицією;
- рівень лояльності покупців до певних брендів, можливості для його підвищення;
- поведінка покупців на торговельних майданчиках різних форматів, критерії вибору товарів;
- споживання цільової продукції в секторах В2В і В2G.
- Функціонування каналів реалізації товарів:
- Маркетингове дослідження конкурентного середовища:
- перелік, рейтинг і характеризуючі дані головних конкурентів замовника;
- розподіл ринкових часток суб'єктів-конкурентів;
- визначення позиції клієнта на ринку;
- властивості торговельних пропозицій конкурентів, їхні сильні та слабкі сторони;
- поширені стратегії конкурентної боротьби, результати їх практичної реалізації;
- створювані конкурентами ризики і бар'єри для досягнення заявлених цілей замовника.
- Умови для організації виробництва:
- показники і технологічний рівень наявних виробників;
- параметри місцевої сировинної бази;
- доступність енергетичних та інших ресурсів;
- структура собівартості продукції, досяжний рівень рентабельності та конкурентоспроможності;
- можливості придбання передового обладнання, наявність кваліфікованої робочої сили.
- Зовнішньоторговельне маркетингове дослідження:
- сегментація експортно-імпортних операцій;
- конкурентоспроможність експорту або імпорту на певних напрямках;
- факторне порівняння зовнішніх ринків;
- потенційні партнери для створення каналів поставок;
- чинні санкції та інші обмеження зовнішньої торгівлі.
- Оцінка інвестиційного потенціалу ринку:
- SWOT-аналіз;
- PEST-аналіз;
- зведений граф ризиків і бар'єрів;
- рекомендації щодо організації та розвитку бізнесу.
Усі виконані маркетингові дослідження зберігаються в магазині готових проєктів Pro-Consulting і доступні для придбання.
Замовити маркетингове дослідження за власним технічним завданням можна, звернувшись до компанії телефоном або електронною поштою.