1269
Міжнародне маркетингове дослідження можна замовити у Pro-Consulting
Компанія Pro-Consulting, член європейської організації дослідників ESOMAR, проводить міжнародні маркетингові дослідження за загальноприйнятими на світовому рівні стандартами.
Міжнародне маркетингове дослідження необхідне для інформаційної підтримки бізнес-проектів, частково чи повністю орієнтованих на іноземні ринки. У якості прикладу структури таких звітів перегляньте опис аналізу ринку готельного бізнесу Болгарії або, наприклад, аналізу ринку гіпсокартону в Польщі та Румунії.
Комплексне міжнародне маркетингове дослідження охоплює всі складові економічної ситуації на закордонному ринку, що цікавить замовника. Звіт за результатами міжнародного маркетингового дослідження зазвичай включає:
- розділ із загальними відомостями про ринок:
- показники місцевого виробництва, імпорту та експорту товарів, що цікавлять;
- розрахунок ємності ринку та її динаміки за певний відрізок часу;
- сегментація ринку;
- фактори, що надають найбільш сильний вплив на ринкову ситуацію;
- тенденції розвитку ринку під дією виявлених чинників впливу;
- рекомендуємо вже зараз ознайомитись із повною типовою структурою дослідження ринку, за якою можна проаналізувати будь-який іноземний чи український ринок – посилання на структуру.
- опис системи державного регулювання цільової галузі економіки:
- зміст законів та підзаконних актів;
- варіанти та порядок реєстрації бізнесу;
- податкове навантаження на різні форми діяльності підприємства;
- умови отримання ліцензій та необхідність відповідності стандартам;
- можливості участі у державних тендерах як потенційний постачальник;
- міжнародне маркетингове дослідження конкурентного середовища на іноземному ринку:
- список та характеризуючі дані прямих і непрямих конкурентів замовника;
- асортимент товарів, їх властивості, сильні та слабкі сторони торгових пропозицій;
- маркетингові стратегії конкурентів, методи та прийоми конкурентної боротьби;
бар'єри та ризики для організації та розвитку бізнесу на цільовому ринку, пов'язані з діяльністю конкурентів;
- якщо ви не впевнені, які саме аналітичні дані вам потрібні, зв'яжіться з нашим консультантом – він поставить правильні запитання і запропонує оптимальну структуру дослідження вашого ринку - контакти.
- споживчий аналіз ринку:
- опис характерних рис представників цільової аудиторії споживачів;
- соціальні тренди та ідеї, що впливають на споживчу поведінку;
- вимоги покупців до властивостей товарів;
- ступінь задоволеності споживачів наявною на ринку пропозицією;
- моделі придбання товарів у звичайних та онлайнових магазинах;
- споживання цільової продукції у корпоративному та державному секторах;
- у Pro-Consulting є в наявності більше 2400 готових маркетингових досліджень з ринків України та світу – перейдіть до каталогу готових проектів та знайдіть звіт по своєму ринку, скориставшись пошуком за ключовим словом.
- міжнародне маркетингове дослідження з метою виявлення можливостей організації виробництва:
- наявні в країні та регіоні виробничі потужності для випуску цільових товарів, їх технологічний рівень;
- обсяг та структура виробленої продукції ринку;
- розподіл ринкових часток між виробниками;
- наявність та параметри місцевих сировинної та ресурсної баз;
- умови забезпечення прийнятного рівня рентабельності виробництва із збереженням конкурентоспроможності;
- доступність передових технологій, обладнання; наявність кваліфікованої робочої сили;
- також у якості прикладу звіту по іноземному ринку пропонуємо ознайомитися з аналізом ринку фіброцементу в Польщі або паспортом ринку газобетону в Угорщині – за аналогічною чи адаптованою структурою можна дослідити і ваш ринок.
- міжнародне маркетингове дослідження для створення каналів зовнішньоекономічної діяльності:
- сегментація імпорту чи експорту цільових товарів;
- ринкові частки зовнішніх постачальників;
- конкурентоспроможність товарів, що імпортуються або експортуються;
- факторне порівняння вигідності кількох зовнішніх ринків чи ніш одного ринку;
- потенційні партнери замовника щодо зовнішньоекономічної діяльності;
- інвестиційний клімат та привабливість іноземного ринку:
- зведена карта ризиків та бар'єрів за результатами SWOT та PEST-аналізу;
- виявлені перспективні напрямки реалізації бізнес-проектів, розвитку діючих підприємств.
Звернувшись до Pro-Consulting по телефону або електронною поштою, ви отримаєте всю інформацію про сутність послуг нашої компанії, а також зможете відразу замовити міжнародне маркетингове дослідження.