971
Пропонуємо замовити маркетингове дослідження для реалізації бізнес-ідей
Для того щоб правильно організувати і розвивати бізнес на будь-якому напрямку, необхідно володіти інформацією про стан обраного для отримання прибутку споживчого ринку і тенденції його трансформації під впливом постійних і тимчасових факторів впливу. Отримати необхідні відомості можливо, якщо замовити маркетингове дослідження в компанії Pro-Consulting. У нас можна замовити маркетингове дослідження як у комплексному вигляді, так і в експрес-форматі, а також вивчення окремих аспектів ринкової ситуації. Далі в матеріалі ми розглянемо деякі блоки ринкового звіту, але вже зараз рекомендуємо вам перейти на сторінку з описом повної типової структури дослідження ринку.
Більшість клієнтів приймають рішення замовити маркетингове дослідження для висвітлення таких питань:
- Опис загальної ситуації на ринку:
- функціонування ринку в поточних умовах;
- сумарні показники роботи виробників, експортерів та імпортерів цільової продукції;
- ємність ринку на момент проведення дослідження, динаміка її зміни;
- сегментація ринку за видами товарів, їхнім походженням, географією поставок та в інших зрізах, що цікавлять замовника;
- основні фактори впливу на ринкову ситуацію;
- тенденції зміни функціонування ринку під впливом факторів;
- більш повне уявлення про реальну структуру ринкового звіту вам допоможе отримати ознайомлення з описом, наприклад, готового аналізу ринку брендованих пакетів в Україні або аналізом ринку овочевої консервації в Іспанії.
- Нормативні правила роботи на ринку:
- положення законів, урядових постанов та інших регулюючих документів;
- варіанти реєстрації підприємств, відмінні риси кожного варіанта;
- податкове навантаження в різних форматах ведення бізнесу;
- умови отримання ліцензій, наявність і необхідність дотримання галузевих стандартів;
- програми підтримки бізнесу та можливості участі в них;
- озвучені плани влади щодо зміни системи державного регулювання ринку;
- якщо ви не впевнені в тому, яка саме ринкова аналітика вам необхідна, поспілкуйтеся з нашим консультантом - вам поставлять правильні запитання і допоможуть скласти технічне завдання на проведення дослідження - контакти.
- Споживчий аналіз ринку (є можливість замовити маркетингове дослідження з використанням кількісних і якісних польових методів):
- опис і сегментація цільової аудиторії;
- споживчі очікування і вимоги щодо цільової продукції;
- ступінь задоволеності покупців наявною на ринку пропозицією;
- ставлення споживачів до певних брендів, рівень і критерії лояльності;
- моделі поведінки покупців і вибору товарів на торгових майданчиках різного формату;
- ключові запити споживачів щодо цільової продукції до пошукових сервісів;
- особливості споживання товарів ринку бізнесом на пов'язаних ринках і державними структурами.
- Аналіз ефективності каналів збуту:
- можливі способи реалізації продукції, їхня робота в актуальних умовах;
- умови співпраці з оптовими та роздрібними операторами продажів;
- застосування і результативність методів просування торговельних пропозицій у різних каналах збуту;
- функціонування торговельних майданчиків у форсмажорних умовах;
- рекомендації з управління збутом;
- повідомляємо вам, що понад 2600 готових звітів по ринках України та світу доступні в каталозі готових проєктів - будь-який звіт може бути актуалізовано й адаптовано під цілі та завдання вашого підприємства.
- Вивчення конкурентного середовища ринку
- характеристика основних конкурентів замовника;
- розподіл ринкових часток суб'єктів ринку, виділення частки ініціатора дослідження;
- асортимент і властивості товарів, що конкурують;
- сильні та слабкі сторони торговельних пропозицій;
- зміст маркетингових стратегій конкурентів, методи і прийоми конкурентної боротьби, що застосовуються;
- конкурентні ризики для реалізації проекту замовника та шляхи їх мінімізації.
- Ринкові гравці завжди прагнуть замовити маркетингове дослідження інвестиційного потенціалу сфери бізнесу:
- SWOT-аналіз;
- PEST-аналіз;
- карта ризиків і бар'єрів для реалізації проєктів;
- факторне порівняння ринків і ринкових ніш;
- рекомендації щодо організації та розвитку підприємств.
Якщо замовити маркетингове дослідження необхідно для організації виробництва цільової продукції, то готовий звіт містить відповідні відомості про:
- стан сировинної бази та доступність ресурсів;
- досяжний рівень та умови рентабельності випуску продукції;
- можливості придбання передових технологій, обладнання, наявність кадрів відповідної кваліфікації.
Специфічні інтереси ініціатора ринкового дослідження відображаються в технічному завданні, яке ми допоможемо скласти на основі повної типової структури аналізу ринку.
Замовити маркетингове дослідження можна в будь-який робочий час за телефоном або електронною поштою компанії Pro-Consulting.