1083
Report marketing - структура аналізу ринку
Проводячи аналіз ринку на замовлення клієнтів, компанія Pro-Consulting керується загальноприйнятими стандартами, розробленими європейською дослідницькою асоціацією ESOMAR. Завдяки такому підходу, ринковий звіт від Pro-Consulting має універсальний вигляд і може використовуватися в будь-якій країні світу.
Далі ми розглянемо основні аналітичні блоки звіту, але вже зараз рекомендуємо вам ознайомитися і зберегти собі посилання на повну типову структуру дослідження ринку.
Комплексний аналіз ринку проводять на основі типової структури звіту, що охоплює опис усіх основних складових ситуації у сфері економічної активності та їхній взаємний вплив.
Готовий аналіз ринку зазвичай містить:
- Загальну інформацію про ринок:
- опис сфери бізнесу, особливості роботи в поточних умовах;
- фактори, що мають найбільший вплив на ринкову ситуацію, тенденції її розвитку;
- ємність ринку на підставі показників виробництва, імпорту та експорту продукції;
- сегментація ринку за видами, походженням товарів, географією поставок та в інших зрізах;
- більш повноцінне уявлення про реальну структуру звіту вам дасть ознайомлення з, наприклад, описом готового аналізу ринку заморожених овочів і картоплі фрі в Україні або аналізу ринку композитної сітки та арматури в Туреччині.
- Умови та правила роботи на ринку, встановлені державою:
- положення законів і підзаконних актів;
- варіанти легалізації бізнес-проектів;
- податкове навантаження в різних форматах реєстрації та діяльності підприємств;
- програми підтримки бізнесу державою та міжнародними організаціями;
- порядок проведення тендерів із держзакупівель та участі в них приватних підрядників;
- відомі плани влади щодо зміни системи державного регулювання галузі.
- Споживчий аналіз ринку:
- профіль цільової аудиторії;
- споживчі вимоги та тренди, виявлені за результатами опитувань, фокус груп, застосування інших кількісних і якісних методів дослідження;
- ставлення і рівень лояльності покупців до певних брендів;
- ключові запити споживачів щодо товарів ринку;
- споживання цільової продукції в секторах В2В і В2G;
- якщо ви не впевнені в тому, яка саме ринкова аналітика вам необхідна, зв'яжіться з нами - консультант поставить корисні запитання і допоможе скласти технічне завдання - контакти.
- Аналіз конкурентного середовища ринку:
- перелік, рейтинг, характеристики основних конкурентів замовника;
- стратегії конкурентної боротьби, що застосовуються суб'єктами ринку, результати їх практичної реалізації;
- асортимент і властивості продукції прямих і непрямих конкурентів;
- розподіл ринкових часток діючих компаній, визначення позиції ініціатора дослідження;
- склад торговельних пропозицій конкурентів, їхні сильні та слабкі сторони;
- конкурентні ризики для досягнення цілей замовника.
- Збутовий report marketing:
- опис можливих способів реалізації товарів ринку;
- умови співпраці з операторами каналів збуту; застосування і результативність методів просування торгових пропозицій залежно від каналу збуту;
- робота каналів збуту у форс-мажорних умовах, рекомендації з управління продажами;
- також повідомляємо вам, що в каталозі готових проєктів - понад 2600 аналізів ринків України та світу. Скористайтеся пошуком за ключовим словом і знайдіть уже готовий звіт за своїм ринком. Будь-який проєкт буде актуалізовано за вашим запитом - перехід до каталогу.
- Виробничий аналіз ринку:
- обсяги та структура випуску продукції виробниками, що працюють на ринку;
- технологічний рівень діючих виробничих потужностей;
- параметри сировинної та ресурсної бази;
- досяжний рівень і умови рентабельності виробництва;
- доступність на ринку передових технологій, обладнання та кваліфікованих кадрів.
- Аналіз зовнішньоекономічного контуру ринку:
- показники експорту та імпорту цільової продукції в натуральному та грошовому вираженнях;
- сегментація зовнішніх поставок за походженням товарів, відправниками та одержувачами;
- визначення вигідності зовнішніх ринків методом факторного порівняння;
- потенційні партнери для організації каналів експорту та імпорту продукції;
- якщо ви все ще цього не зробили, то перейдіть на сторінку з повноцінним описом структури дослідження ринку.
- Інвестиційний звіт marketing:
- SWOT-аналіз;
- PEST LE-аналіз;
- зведена карта ризиків і бар'єрів;
- можливості та рекомендації для реалізації бізнес-проектів на ринку.
Аналіз ринку від компанії Pro-Consulting використовується для обґрунтування прийняття важливих для долі бізнесу рішень, наприклад:
- організація нового підприємства на ринку, що розглядається;
- випуск на ринок нового продукту або коригування вже наявного товару;
- розроблення маркетингової стратегії підприємства відповідно до поточної та прогнозованої ситуації на ринку;
- проведення великої кампанії з просування товарів і брендів;
- мінімізація впливу кризових чинників, виведення бізнесу на траєкторію стабільної роботи і розвитку.
Замовити аналіз ринку від Pro-Consulting можна телефоном або електронною поштою.